Fandom

Władca Pierścieni Wiki

Zrodzony z Nadziei

2741stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Stub-icon.png Ten artykuł należy przeredagować, aby dopasować go do standardów obowiązujących na Śródziemie Wiki.
Born-of-Hope.jpg
Zrodzony z nadziei

Born of Hope

Gatunek

fantasy, przygodowy, romans

Premiera
  • 1 grudnia 2009 (świat)
Produkcja
  • Wielka Brytania
Język

angielski

Reżyseria

Kate Madison

Scenariusz
  • Paula DiSante
Muzyka
  • Peter Bateman
  • Arjan Kiel
Zdjęcia

Neill Phillips

Zrodzony z nadziei (ang. Born of Hope) – fanowski film pełnometrażowy, opowiadający m.in. dzieje Arathorna II, ojca Aragorna. Film w reżyserii Kate Madison, miał premierę 1.12.2009 roku.

FabułaEdytuj

Śródziemie, Trzecia Era lata przed Wojną o Pierścień. Dúnedainowie - Strażnicy Północy - są potomkami królów Gondoru i Arnoru. Zmuszeni są żyć w rozproszonych osadach na terenie Eriadoru, gdzie coraz częściej pojawiają się hordy orków i innych sług ciemności. Jednak Dúnedainowie pamiętają o swym królewskim pochodzeniu - ich przywódcy są w prostej linii potomkami dawnych władców. Następca tronu, Arathorn, ratuje z orkowej zasadzki Dirhaela i Ivorwenę oraz ich córkę Gilraenę. Młodzi szybko zakochują się w sobie i mimo sprzeciwów Dirhaela pobierają się. Narodzonemu synowi nadają imię Aragorn. Gdy w walce z górskim trollem ginie Arador, pierścień Barahira przejmuje Arathorn. Musi się on zmierzyć z zagrażającym osadzie Taurdal niebezpieczeństwem ze strony orków, które może położyć kres istnieniu rodu Dúnedainów.

ObsadaEdytuj

Aktorzy Edytuj

Reżyseria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki