Fandom

Władca Pierścieni Wiki

Wielkie Bestie

2735stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Przeciw.svg Ten artykuł jest niekanoniczny

Wielkie Bestie.jpg

Wielkie bestie w filmie Władca Pierścieni: Powrót Króla

Wielkie Bestie – stworzenia, które w filmie Władca Pierścieni: Powrót Króla ciągnęły ogromny taran, nazywany Grondem podczas oblężenia Minas Tirith. Stworzenia te przypominają swoim wyglądem nosorożce z wielkim rogiem na czole, osłaniającym ich głowę.

Książka Edytuj

W książkowym oryginale Grond ciągnięty był przez mumakile, które w filmowej adaptacji przybyły na pole bitwy już po rohirrimach, w związku z czym nie były obecne przy wyważaniu bramy.

Gry Edytuj

Śródziemie: Cień Mordoru (2014) Edytuj

Wielkie Bestie nie pojawiają się fizycznie w grze, lecz są opisane w tamtejszym kompendium. Według Śródziemie: Cień Mordoru, Wielkie Bestie to stworzenia blisko spokrewnione z Mûmakilami, mierzące nawet 10 metrów. Sauron wykorzystał je podczas Wojny o Pierścień jako zwierzęta juczne, podczas oblężenia stolicy Gondoru.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Wielkie Bestie

  • Wielkie bestie: czytanie ze zrozumieniem.

    4 wiadomości
    • Już chciałem wycofać moją zmianę, ale ogarnęły mnie wątpliwości, ponieważ na zagranicznych wiki zauważyłem jednak artyku...
    • <div class="quote">Pallando158 napisał(a):<br />Już chciałem wycofać moją zmianę, ale ogarnęły mnie wątpliwoś...

Więcej w Fandom

Losowa wiki