FANDOM

919462031.jpg
Władca Pierścieni: Wyprawa Aragorna
Tytuł oryginalny - The Lord of the Rings: Aragorn’s Quest
Producent - Traveller's Tales
Wydawca - Warner Bros Interactive Entertainment
Rok Wydania - 14 września 2010
Platformy - PSP, PS2, PS3, Wii, NDS
Gatunek - akcji
Typ gry - Jednoosobowa
Kategoria wiekowa - 12+
Język - Angielski

Władca Pierścieni: Wyprawa Aragorna – konsolowa gra akcji, osadzona w świecie opisanym w Władcy Pierścieni. Została wydana 4 września 2010 roku. Jest przeznaczona na konsole: Wii, Playstation 2, Playstation Portable i NDS i 28 września 2010 na Playstation 3. Została wyprodukowana przez Traveller's Tales.

Fabuła Edytuj

W Władca Pierścieni: Wyprawa Aragorna bohaterów poznajemy w chwili rozpoczęcia przygotowań do wielkiego przyjęcia organizowanego w Hobbitonie. Odbywa się ono na cześć Aragorna, oraz Samwise’a Gamgee, niezapomnianego towarzysza Froda, pomagającego mu w zapanowaniu nad mocą tytułowego Pierścienia. Podczas gry wcielamy się w Aragorna i bierzemy udział w walkach, które odbywały się na różnych etapach jego życia. Fabuła rozpoczyna się wraz z opowieścią Sama - burmistrza Hobbitonu, który opowiada o przygodach Obieżyświata.

Rozgrywka Edytuj

Gracz wciela się w króla Gondoru i odgrywa historie przedstawiane zgromadzonym przez niezmordowanego Sama. Rozgrywka w głównej mierze polega na uczestnictwie w ugrzecznionych walkach z siłami ciemności. Wrogów pokonujemy przy użyciu mieczy, łuków oraz włóczni.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Władca Pierścieni: Wyprawa Aragorna

Więcej z Fandomu

Losowa wiki