FANDOM

155517296.jpg
Władca Pierścieni: Powrót Króla
Tytuł oryginalny - The Lord of the Rings: The Return of the King
Producent - Hypnos Entertainment
Wydawca - Electronic Arts Inc.
Rok Wydania - 04 listopada 2003
Platformy - PC, PS2, GBA, GCN, XBOX
Gatunek - przygodowy, cRPG
Typ gry - jednoosobowy
Kategoria wiekowa - 12+
Język - angielski, polski

Władca Pierścieni: Powrót Króla – przygodowa gra akcji z elementami cRPG, wyprodukowana przez firmę Hypnos Entertainment i wydana dzięki Electronic Arts 4 listopada 2003 roku. Podobnie jak poprzednia część ma widok ukazany z perspektywy trzeciej osoby. Gracze mają możliwość wcielenia się w Gandalfa, Aragorna, Gimliego, Legolasa, Froda i Sama, a także Faramira, Pippina i Merrego po ich odblokowaniu.

FabułaEdytuj

Zadaniem podobnie jak w książce i filmie jest zniszczenie pierścienia władzy oraz zniszczenie zła pochodzącego z Mordoru. Gra rozpoczyna się w trakcie Bitwy o Helmowy Jar, a kończy na potyczce z Gollumem w Górze Przeznaczenia

RozgrywkaEdytuj

Gra Władca Pierścieni: Powrót Króla zawiera:

  • Dziewięć grywalnych postaci Wśród nich: Aragorn, Legolas, Gimli, Gandalf, Frodo, Sam. Gdy przejdzie się całą grę udostępnia się jeszcze 3 postacie Merry, Pipin oraz Faramir. Głosów postaciom użyczyli aktorzy znani z filmu.
  • Tryb co-op multiplayer umożliwiający wspólną zabawę z przyjaciółmi.
  • Ponad dwanaście interaktywnych i wymodelowanych z dużą dbałością o szczegóły lokacji/środowisk: Paths of the Dead, Minas Tirith, Pelennor Fields, Black Gate, Crack of Doom i inne.
  • Możliwość skakania, korzystania z lin i katapult, atakowania wrogów zbliżających się z wielu stron, wykonywania kombosy.
  • Wstawki filmowe pochodzące z kinowej wersji trzeciej części Władcy Pierścieni.
  • Wciągająca ścieżka audio skomponowana przez zdobywcę oskara – Howard’a Shore.

Gdy przejdziemy całą grę to można grać dalej, lecz możemy wcielić się nawet w Pippina podążającego Ścieżką Umarłych. Kody działają dopiero po przejściu gry.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki