FANDOM

2988.2.jpg
Władca Pierścieni: Dwie Wieże
Tytuł oryginalny - The Lord of the Rings: The Two Towers
Producent - Stormfront Studios
Wydawca - Electonic Arts Inc.
Rok Wydania - 05 październik 2002
Platformy - PS2, GBA, XBOX, GCN
Gatunek - akcji
Typ gry - jednoosobowy
Kategoria wiekowa - 12+
Język - angielski

Władca Pierścieni: Dwie Wieże – jest to gra akcji z perspektywy trzeciej osoby (TPP) wydana 5 października 2002r. przez Electronic Arts. Gra została wydana na konsole: PS2, GBA, XBOX, GCN.

FabułaEdytuj

Ta gra zapewnia dobre tempo akcji. Jako Aragorn, Gimli, lub Legolas będziemy przemierzać lokacje doskonale kojarzące się z książką (a przede wszystkim z filmem – bo na nim cała gra bazuje), by zwalczać sługi Saurona i Sarumana.

RozgrywkaEdytuj

System walki opracowany jest bardzo dobrze, a umiejętności poszczególnych bohaterów sporo się od siebie różnią i np. Legolasem dużo sprawniej będziemy strzelać z łuku. Z kolei to Gimli największe spustoszenie sieje podczas walki na bliskim dystansie. Co ciekawe, po skończonym jednym levelu daną postacią możemy przechodzić go jeszcze raz, tym razem już innym bohaterem. Konsola podczas walk ocenia nasze umiejętności, a w przerwach miedzy poziomami przyznawane są nam punkty, które możemy spożytkować na zakup nowych kombinacji, czy efektownych wykończeń (elementy RPG). Na kilku levelach nie będziemy walczyć sami, a przyłącza się do nas inne postacie z Drużyny Pierścienia, jak Frodo, czy Gandalf. Grafika Władca Pierścieni: Dwie Wieże jest bardzo ładna. Każda postać składa się z dużej ilości poligonów, a przy tym tła i wszelkie obiekty 3D są na pewno jednymi z lepszych. Przed każdym poziomem i po jego zakończeniu będziemy mogli oglądać znakomicie dopasowane fragmenty obu filmów. Przeróżne dodatki w postaci wywiadów, trailerów i wyciętych scen z obu filmów są możliwe do odkrycia. W sumie około 40 minut filmów. Podczas rozgrywki towarzyszyć nam będzie oryginalna ścieżka dźwiękowa z filmu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki