Fandom

Władca Pierścieni Wiki

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie

2741stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
54600109.jpg
Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie
Tytuł oryginalny - The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth
Producent - EA Games
Wydawca - Electronic Arts Inc.
Rok Wydania - 06 grudzień 2004
Platformy - PC
Gatunek - Strategia RTS
Typ gry - Jedno-, wieloosobowy
Kategoria wiekowa - 12+
Język - Angielski, polski

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie – strategia czasu rzeczywistego (RTS) wydana przez Electronic Arts 6 grudnia 2004 roku. Gra została wydana na komputery osobiste.

Fabuła Edytuj

W grze gracz wpływa na wynik Wojny o Pierścień dowodząc jednostkami i może brać udział w takich wydarzeniach jak np. Bitwa o Helmowy Jar.

Rozgrywka Edytuj

Gra pozwala na rozgrywkę jednoosobową oraz wieloosobową w sieci lokalnej i w Internecie. W trybie jednego gracza czekają dwie kampanie (łącznie około 30 misji), jedna po stronie „dobra” i jedna po stronie „zła” oraz cztery grywalne nacje, tj. Jeźdźcy Rohanu, Żołnierze Gondoru oraz Armia Isengardu i Legiony Mordoru. Każda dysponuje innym uzbrojeniem, różni się taktyką walki, wykorzystuje inne surowce - ogólnie rzecz biorąc posiada charakterystyczne dla siebie mocne i słabe strony. Przykładowo Jeźdźcy Rohanu wykorzystują szybkie jednostki kawalerii, Gondor dysponuje znakomitymi jednostkami pieszymi, przydatnymi zwłaszcza w defensywie, Isengard wystawia do walki Uruk Hai (krzyżówka ras ludzi i orków), zaś Mordor to setki plugawych orków czy trolli, a także takie groźne monstra jak Nazgule. W walkach wykorzystywane są różne machiny wojenne, takie jak wieże oblężnicze, trebusze czy katapulty. Podczas oblężeń twierdź spotykamy się też z wrzącym olejem i licznymi pułapkami przygotowanymi przez obrońców. W produkcji tej występują też słynni i potężni zarazem bohaterowie (z własnymi specjalnymi czarami i mocami) jak: Gandalf, Gimli, Legolas czy Aragorn.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki