Fandom

Władca Pierścieni Wiki

Urgost

2741stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Przeciw.svg Ten artykuł jest niekanoniczny

Urgostsmok ognisty, występujący w grze Władca Pierścieni: Wojna na Północy. Zamieszkiwał Góry Szare.

Historia Edytuj

Bohaterowie gry Władca Pierścieni: Wojna na Północy dowiadują się o istnieniu Urgosta od władcy krasnoludzkiego miasta Nordinbadu, Gorina. Wielmoża przeczuwa że Agandaûr, sługa Saurona zechce przeciągnąć smoka na swoją stronę i posłuży się nim w celu podboju północy. Trójka bohaterów decyduje się na odnalezienie smoczego leża. Ma im w tym pomóc czarodziej Radagast zamieszkujący Mroczną Puszczę.

Czarodziej pokazuje im lokalizację leża Urgosta w Górach Szarych i rozmowę smoka z Agandaurem. Gdy bohaterowie docierają do wnętrza góry, zaczynają negocjować ze smokiem. Ten informuje ich o tym że sługa Saurona obiecał mu Nordinbad w zamian za służbę u mrocznego władcy. Smok mówi że interesuje go jednak dawna forteca czarnoksiężnika z Angmaru- Carn-dum. Okazuje się że jest ona już zajęta przez Agandaura, a gdyby Urgost zaatakował Carn-dum naraziłby się na gniew Saurona, czego nie chce. Bohaterowie decydują się zdobyć Carn-Dum i zabić Agandaura, by smok mógł bez przeszkód i konsekwencji zasiedlić siedzibę Agandaura. Urgost informuje dzielną trójkę o ataku wojsk Agandaura na Nordinbad, co zmusza ich do szybkiego wyruszenia na pomoc przyjaciołom.

Po śmierci Agandaura i zniszczeniu Saurona Urgost dotrzymuje umowy i zasiedla Carn-Dum zostawiając wolne ludy Śródziemia w spokoju. Nie znane są jego dalsze losy.

Galeria Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Urgost

  • Nagrody

    2 wiadomości
    • Witam, Czy ktoś może wie jak należy poprowadzić rozmowę z smokiem Urgostem aby otrzymać od niego prezent?? Oststnio dowiedziałem się, ...
    • [https://www.youtube.com/watch?v=jl6MWCfCmzA Sprawdź to]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki