Fandom

Władca Pierścieni Wiki

The Shadows of Mordor

2735stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
177992921.jpg
The Shadows of Mordor
Tytuł oryginalny - The Shadows of Mordor
Producent - Beam Software
Wydawca - Melbourne House
Rok Wydania - 03 maj 1988
Platformy - PC
Gatunek - przygodwy
Typ gry - jednoosobowy
Kategoria wiekowa - 12+
Język - angielski

The Shadows of Mordor – to gra przygodowa wydana przez studio Melbourne House 03 maja 1988 roku. Gra wydana na konsole: PC

FabułaEdytuj

The Shadows of Mordor to kontynuacja przygód hobbitów, którzy wyruszają z rodzinnego Shire, aby w ogniach Góry Przeznaczenia zniszczyć Jedyny Pierścień. Po rozstaniu u brzegów rzeki Anduiny, Frodo i Sam wyruszają samotnie w kierunku Mordoru.

RozgrywkaEdytuj

Gra jest tekstową przygodówką, w której wszystkie komendy będziemy wprowadzać za pomocą klawiatury. Jeśli gracz sobie tego zażyczy na początku rozgrywki, akcja może być również ubarwiona prostymi rysunkami.Gra umożliwia wcielenie się tylko w jedną postać, druga będzie automatycznie za nami podążać. Podczas eksploracji niegościnnych terenów towarzyszyć Ci będzie także Smeagol, niegdysiejszy właściciel Jedynego Pierścienia. Gracz może wydawać mu proste rozkazy, podobnie zresztą jak i nieaktywnemu hobbitowi. Na ogół ograniczają się one do wzięcia jakiegoś przedmiotu lub zaatakowania nieprzyjaznego stwora. Głównym zadaniem, jakie postawi przez Tobą The Shadows of Mordor jest dotarcie do granicy królestwa Saurona i przekroczenie jej za pomocą podziemnego tunelu, zamieszkanego przez Szelobę. The Shadows of Mordor luźno interpretuje wydarzenia z książkowego pierwowzoru. Brakuje tu nawiązania do innych bohaterów, którzy w trakcie wędrówki Froda i Sama przeżywali własne przygody. Nie powala również jakość rysunków, które mimo upływu dwóch lat, niewiele odbiegają wykonaniem od poprzedniej gry.

Więcej w Fandom

Losowa wiki