Fandom

Władca Pierścieni Wiki

The Crack of Doom

2747stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Crack.jpg
The Crack of Doom
Tytuł oryginalny - The Crack of Doom
Producent - Beam Software
Wydawca - Melbourne House
Rok Wydania - 07 lipiec 1989
Platformy - PC
Gatunek - przygodowy
Typ gry - jednoosobowy
Kategoria wiekowa - 12+
Język - angielski

The Crack of Doom – to piąta i ostatnia gra wydana przez Melbourne House na podstawie twórczości Tolkiena. Gra wydana 7 lipca 1989 roku, na konsole: PC.

FabułaEdytuj

Frodo Baggins i Sam Gamgee znajdują się już w Mordorze i podejmują ostatni etap wędrówki mającej na celu wrzucenie Jedynego Pierścienia w ognistą czeluść Góry Przeznaczenia. Tym razem autorzy programu nie pozostawili graczowi żadnego wyboru i od początku jest on zmuszony kierować postacią Sama. Pierwszym zadaniem odważnego Hobbita będzie uratowanie Froda, który po ataku Szeloby wpadł w ręce Orków.

RozgrywkaEdytuj

Podobnie jak to miało miejsce w dwóch, poprzednich odsłonach cyklu, wszystkie komunikaty oraz opisy kolejnych lokacji przekazywane są za pomocą tekstu (wymagana przyzwoita znajomość języka angielskiego). Co prawda, od czasu do czasu pojawią się też ilustracje graficzne, ale ich jakość pozostawia wiele do życzenia. Gra jest stosunkowo trudna i warto często zapisywać aktualne dokonania naszego bohatera, tym bardziej, że akcja rozgrywa się w czasie rzeczywistym i często można przypadkiem natknąć się na wrogie stwory.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki