Fandom

Władca Pierścieni Wiki

Talion

2742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Przeciw.svg Ten artykuł jest niekanoniczny

Talion – postać występująca jedynie w grze Middle-earth: Shadow of Mordor, w której jest głównym bohaterem.

Biografia Edytuj

Jest on doświadczonym strażnikiem i zwiadowcą z Czarnej Bramy, którego rodzina zostaje zamordowana przez kapitanów Czarnej Dłoni podczas ataku. Chwilę potem również on sam ginie, lecz prastary Duch Zemsty wskrzesza i obdarza Taliona mocami upiora. Talionowi pomaga tajemnicza dusza dawnego elfa i najlepszego kowala drugiej ery, który stworzył pierścienie władzy- Celebrimbora. Talion w zemście zabija Młota i Wieże Saurona po czym z naznaczonymi orkami przypuszcza szturm na Czarną Bramę. Na jej szczycie widzi ostatnie wizje z przeszłości Celebrimbora. Chwilę potem największy wódz Czarnej Dłoni wypędza upiora z ciała Taliona i z jego pomocą przyjmuje postać Saurona. Bez Celebrimbora Talion zaczyna umierać. Upiór powstrzymuje Władcę Ciemności przed ostatecznym ciosem i Talionowi udaje się przepędzić Saurona. Potem upiór odchodzi na spoczynek, a Talion mówi „Nadszedł czas nowego pierścienia”.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki