Fandom

Władca Pierścieni Wiki

Gorin

2735stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Przeciw.svg Ten artykuł jest niekanoniczny

Gorin – trzeci władca Nordinbadu i żyjących tam krasnoludów. Jego następcą był jego syn Nordri.

Historia Edytuj

Podczas Wojny o Pierścień Gorin czuł się zagrożony ze strony smoka Urgosta i goblinów z Góry Gundabad. Dowiedział się że w owej górze znajduje się broń która może znajdujące się tam kopalnie zrujnować. Istniało prawdopodobieństwo iż broń zadziała, ale jeśli się to stanie zginą Ci którzy ją uruchamiali. Gorin, aby zażegnać tamtejsze niebezpieczeństwo ogłosił że każdy kto chce może się tam udać i zginąć dla ojczyzny. Na wyprawę zgłosili się m.in jego przyjaciel Bruni i syn Nordri. Gorin z wielkim żalem pozwolił wyruszyć synowi, lecz w końcu zgodził się aby jego syn wyruszył na ową wyprawę, gdyż od dziecka przygotowywał go do walki o ojczyznę. Gorin zdążył już opłakać towarzyszy kiedy spowrotem zjawili się Bruni i Nordri razem z Eradan, Farinem, Andriel, Beleramem, Baranthorem i Armenelem. Gorin podziękował za uratowanie towarzyszy i chcąc usunąć drugie zagrożenie wysłał trzech śmiałków razem z orłami do Radagasta który prawdopodobnie wiedział o położeniu leża Urgosta.

Dowodził obroną Nordinbadu w czasie ataku wojsk Agandaura. Przeżył, ale został raniony w lewą rękę. Po bitwie pożegnał bohaterów którzy wyruszyli do Carn Dum, aby pokonać Agandaura. Nie znane są jego dalsze losy.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki