Fandom

Władca Pierścieni Wiki

Forweg

2772strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Forwegczłowiek pochodzący z Dor-Lomin, z rodu Hadora. Przywódca bandy zbójców, do której dołączył Turin. Nosili oni wówczas nazwę Gaurwaith.

Biografia Edytuj

Jako dziecko urodził się w Dor-Lominie. Gdy dorósł, stanął na czele grupy zbójców. Swoje rządy sprawował silną ręką. Na tereny, na których mieszkał, nie pozwalał wchodzić obcym, a gdy tacy się znaleźli, zabijał ich lub żądał okupu.

Gdy Turin został odnaleziony przez ludzi Forwega, a dowódca zobaczył jego wartość, pozwolił mu dołączyć się do bandy Forwega.

Forweg ściągał haracz z okolicznych mieszkańców, w postaci jedzenia. Jednak mimo to czasami napadał na takie gospodarstwa. Z biegiem czasu ludzie Ci zaczęli się przeciwstawiać, przez co banda ludzi bała się podchodzić w pobliże tych gospodarstw. Jednak mimo takich przeciwności Forweg nie chciał udać się w inne miejsce.

Na wiosnę Forweg wraz z Andrógiem udali się do lasu, gdzie spotkali samotną dziewczynę. Chcieli ją zgwałcić, lecz gdy Forweg ją gonił, natknął się na Turina, który chciał chronić dziewczynę i zabił Forwega, choć dopiero po chwili zdał sobie sprawę, kogo zabił.

Charakterystyka Edytuj

Forweg był silnym, wysokim mężczyzną o jasnych włosach oraz rozbieganych, błyszczących oczach. Posiadał zdolności przywódcze. Był osobą ostrożną oraz dobrze zorganizowaną, a można to wywnioskować ze sposobu, w jaki zabezpieczył miejsce, w którym przebywał.

Bibliografia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki