FANDOM

Przeciw Ten artykuł jest niekanoniczny

Farin – syn Norina, krasnoludzki obrońca, Czempion Ereboru. Występuje w grze Władca Pierścieni: Wojna na Północy. Jeden z trzech głównych bohaterów owej gry.

Życie Edytuj

Krasnolud Farin po raz pierwszy zasmakował smaku wojny podczas słynnej Bitwy Pięciu Armii, gdzie otrzymał tytuł "Czempiona" i "Obrońcy". Jest jednym z najbardziej zaciętych obrońców ojczystego domu. Mądry i rozważny, lecz chętny do bitki, gdy ktoś go lekceważy lub uważa za głupca. Dzięki swojej waleczności, odwadze i lojalności, Farin jest silnym sprzymierzeńcem, a także wielkim zagrożeniem dla wrogów. Pewnego dnia przybył do Bree z elfką Andriel, by pomóc dúnedainowi Eradanowi, który miał wykonać zadanie od Aragorna. Wtedy rozpoczęła się jego przygoda. 

Walka Edytuj

Ma kuszę do walki dystansowej, ponieważ jest doskonale obyty ze strzelaniem i potrafi posługiwać się praktycznie każdym orężem. W czasie bitwy Czempion Ereboru jest jak głaz miażdżący wszystko co napotka na swej drodze, a jego okrzyk bojowy wzbudza strach w wrogich szeregach. Potrafi też znajdować żyły złota znajdujące się na skalnych ścianach. Do tego może niszczyć popękane ściany, aby dostawać się do ukrytych pomieszczeń.

Ciekawostki Edytuj

  • W obozie Dúnedainów, a także w innych lokacjach (Rivendell, Bree) można mu przy lustrze zmienić wygląd twarzy.
  • Według fabuły gry jest kuzynem Gimliego.
  • Pradziadek Gimliego miał na imię Farin (prawdopodobnie w grze Farin otrzymał imię po swoim krewnym).

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki