Fandom

Władca Pierścieni Wiki

Eradan (Wojna na Północy)

2763strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Przeciw.svg Ten artykuł jest niekanoniczny

Eradanstrażnik Północy i jeden z bohaterów występujących w grze Władca Pierścieni: Wojna na Północy.

ŻycieEdytuj

Eradan jest przedstawicielem Dúnedainów z Północy, którzy są potomkami Ludzi z Númenoru - najbardziej rozwiniętego i najszlachetniejszego ludu ze wszystkich "Domów" Ludzi. Upadli podczas zniszczenia Królestwa Arnoru, lecz pozostali z ich rasy, a wśród nich Eradan trudzą się, aby uczynić Północ bezpieczniejszym miejscem. Miał ojca imieniem Baranor. Gdy Aragorn kazał strażnikom podwoić ochronę w Shire poległ prawdopodobnie w ataku Czarnych Jeźdźców. Uważany jest za brutalnego i niebezpiecznego dla innych. Aby przeżyć musi opanować wiele umiejętności. Pewnego dnia wraz z krasnoludem Farinem i elfką Andriel przybył do Bree, by spotkać się z Aragornem. Wtedy rozpoczęła się jego przygoda.

WalkaEdytuj

Dunedain01.jpg

Eradan

Strażnik przyzwyczaił się do potyczek z liczniejszymi oddziałami wroga, przez co doskonale opanował sztukę unikania ciosów i atakowania wroga z zaskoczenia. Jest mistrzem łucznictwa, potrafi razić wrogów ze znacznej odległości. W walce bronią białą Eradan jest w stanie walczyć dwiema broniami naraz, bronią jednoręczną i tarczą lub bronią dwuręczną. Potrafi też odkryć ślady stóp, które prowadzą do różnych ukrytych miejsc. Może także odczytywać znaki innych strażników – znaki te prowadzą do ukrytych miejsc z przedmiotami (sekrety).

CiekawostkiEdytuj

  • W obozie Dúnedainów i w innych lokacjach przy lustrze można zmienić mu wygląd: broda, włosy, twarz, kolor włosów (tak samo można zrobić z resztą drużyny).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki