Fandom

Władca Pierścieni Wiki

Beleram

2763strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Przeciw.svg Ten artykuł jest niekanoniczny

Beleram wielki Orzeł, zwiadowca w gwardi Gwaihira, przyjaciel EradanaFarina i Andriel. Występuje on w grze Władca Pierścieni: Wojna na Północy.

HistoriaEdytuj

Beleram zostaje złapany przez gobliny w Fornoście, skąd ratują go Eradan, Farin i Andriel. Or
300px-WITN Beleram fornost 168-noscale.jpg

Beleram w Fornoscie

zeł towarzyszy im aż do cytadeli skąd goni uciekającego Agandaura niestety Czarny Numenoryjczyk zdołał przywołać burzę a piorun trafia Orła lecz go nie zabija. Chwilę potem trafia go drugi piorun i znika on bohaterom z oczu. Po chwili jednak Orzeł wraca i po krótkiej pogawędce rozstaje się z bohaterami i leci zawiadomić Gwaihira o wydarzeniach związanych z gromadzeniem armi w Fornoscie. Później spotyka się z przyjaciółmi na Wrzosowiskach Etten i pomaga razem z orłami zabić kamiennego olbrzyma Bargrisara, i razem z Baranthorem oraz Armenelem zabiera przyjaciół do Rivendell skąd lecą na Górę Gundabad, aby później mógł ich uratować z wnętrza góry, skąd polecieli do Nordinbadu. Z Nordinbadu ruszyli do Mrocznej Puszczy do Rhosgobel, aby dowiedzieć się gdzie żyje Urgost. W trakcie podróży drużynę zaatakował Wulfrum, a Beleram zabija jego Skrzydlatą Bestię. Po uratowaniu Radagasta i zabiciu Saenethry udali się do Urgosta. Po "udanych" odwiedzinach prędko odlatują do oblężonego Nordinbadu, gdzie Baranthor i Armenel giną, a Beleram zostaje ranny. Po zabiciu Agandaûra i zajęciu przez Urgosta Carn Dûm Beleram leci z przyjaciółmi do Rivendell.

CiekawostkiEdytuj

  • W Fornoście Beleram jest przywiązany do skały czterema łańcuchami.
  • Beleram wydłubał Bargrisarowi oko.
  • Podczas pościgu za Agandaûrem Beleram zostaje trafiony przez błyskawicę.
  • Możemy go użyć w celu zabicia Agandaûra. Niestety, przy okazji zabity zostaje również Beleram.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki