FANDOM

Śródziemie: Cień wojny – kontynuacja gry Śródziemie: Cień Mordoru. Premiera gry zaplanowana jest na 10 października 2017 roku. Produkcją gry zajmuje się Monolith Studios, a za jej wydanie będzie odpowiadać Warner Bros. Gra ukaże się na Xbox One, PlayStation 4 i PC. Obecnie dostępne są cztery wersje gry: Standard, Silver, Gold i Mithril.

Rozgrywka Edytuj

W Śródziemie: Cień wojny rozszerzony został system Nemesis, znany z poprzedniej części, dzięki czemu świat gry będzie bardziej urozmaicony i spersonalizowany. Pojawią się nowe elementy rozgrywki: Draki, Olog-hai, a także władcy sprawujący kontrolę nad różnymi fortecami. Każda twierdza będzie posiadała wodzów, zwolenników, kapitanów, oraz misje. Władcy fortec będą unikatowi, tak samo jak ich areny walk. Zwiększona zostanie także ilość światów w grze.

Główna rozgrywka pozostaje niemal taka sama jak w poprzedniej części. Przybiera jednak formę zbliżoną do RPG. Zamiast run, nemezis będą upuszczali wyposażenie, które będzie można następnie ulepszać poprzez wykonywanie misji związanych z bronią. Dodatkowo gracze będą mieli możliwość zaprzyjaźniania się z urukami i innymi przeciwnikami, zamiast przejmowania kontroli nad ich umysłami. Sauron będzie mógł przeciągać z powrotem na swoją stronę tych, którzy zostaną potraktowani przez gracza drugim sposobem. Zaprzyjaźnieni urukowie będą szpiegować dla gracza, a także będą mu pomagali w walkach z nieprzyjaciółmi i innymi nemezis.